rumors are carried by haters, spread by fools and accepted by idiots.

Haha jag PALLAR inte vissa folk, så omogna. Folk som snackar skit om mig och försöker få mig att se ut som en orre,slampa eller vad man nu vill kalla det. "Du leker ball för du har kändisvänner, gå knulla STOR osvosv" . Sen går de själva och tofflar efter samma kändisar , bloggar om dom, lägger till på fb och försöker leka balla. Palla avundsjuka, var glada för varandras skull. Sluta hataaa, visa kärlek. Fick höra av en nära vän att hon hört av uppsalabarn att jag hade varit på Emilio ifrån Gpunkten. Det är så töntigt så det finns inte. Den gången som hon hade hört talas om var på midsommarlatino 2011 . Vi snackade lite och sen va det inget mer med det, palla sprida rykten. Aja orkar inte lägga min tid på barngrejer, cachai? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0