Releasefest @ KFUMgården, Kista.

Igår var en riktigt tung kväll. Den börjar med att jag sitter framför facebook och ser ett event, en releasefest i Kista för en musikvideo + en låt. Så jag visar sidan för en tjejkompis, hon säger att hon är på. Vi börjar fixa oss, chillar lite o sen drar vi till KFUMgården i Kista, på vägen in stöter vi på Sofia och Mohammed. Vi drar till gallerian, Sofia o Mohammed åt, sen taggade vi tillbaks till gården. Chillade ett tag, DJ Black Moose var dj, ni vet Ken Rings DJ?
Dansade söönder mig, jag och Sofia hypade som fan vilket va nice eftersom att ingen annan gjorde det haha. Publiken var verkligen keff enligt mig, när jag går ut eller går på konserter så hypar jag sönder, även om jag aldrig sett människan förr. Det handlar om att visa att man uppskattar dens musik, att man diggar det liksom och det gör jag till 100%. Det är samma om jag dansar, jag vill att dom ska hypa sönder och skrika och vara taggade, inte stå tysta o stirra.
Iallafall, jag o Sofia va galna, fuckade ur, skrek, sjöng med och allt. Sen efter alla hade uppträtt drog vi ut, träffade på Gedz, Daniel, Sam, Malcom B och nåra andra, chillade ett tag och drog sen hem. Bilder och videos kommer upp snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0