nio helt random frågor.


Vad drack du senast? bubbelvatten.

Vad gjorde du igår kväll? Vet inte, kom hem och chillade & sen sov jag .

Hur många hamstrar har du haft? Inga, bara marsvin.

Kan du gå ner i spagat? Nästan, har kunnat.

Vad ska du göra i kväll? Äta, duscha, snacka i lur med josef som ska ringa om en timme & sen sova.

Senaste inköp: Vet inte.. En cola på centralen kanske?

Senaste film: Räknas Criminal Minds? Om inte så Breaking Dawn.

Vad har du i ditt fönster: Har två fönster, i det närmast sängen har jag en lampa, högtalare, en annan slags högtalare som är bärbar och typ en pepparkaksburk HAHA.

Tycker du om att cykla: Nej, ser ut som ett cp när jag cyklar. Eller jag tror det, har aldrig sett mig själv cykla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0