Monday

Måndag. Början på veckan, förhoppningsvis en bra vecka. Idag började jag 8 nånting, kom lite försent. Hade svenska och matte, och slutade klockan 11. Gick och köpte en fet sallad och åkte hem. Sen har jag inte gjort något alls, ska äta middag snart. Shit, kollade precis ut genom mitt fönster och såg att det är kolsvart ute, hur fan kan det vara så mörkt?! När hände det här, det ser fan ut som klockan är 11 på natten men den är bara halv fem..riksknas, snart kommer snön också. -.-'
Jag älskar vintern faktiskt, men hatar kyla? Fråga inte ens hur det går ihop haha. Ska städa, sen kanske åker och tränar..får se om jag orkar. Skrivit färdigt min krönika nu också, duktigt.
Oj, glömde bort att jag bloggade! Hihi, nejmen nu ska jag äta.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0