läsarfrågor

Vrf knr du så många artister osv?? O vad hände med din förra blogg?/ J
Hej, haha. Jo, varför jag känner artister, nja vet inte. Dels genom familj (latinos känner varandra haha) och dels genom att jag försöker vara insatt, lyssnar mkt på nyaåtar/album, skriver till artisterna o berömmer, går alltid fram och hälsar på spelningar eller om jag ser de. Förtydligar lite - ser jag tex STOR på stan och ser att han verkar upptagen, att han snackar i lur osv så går jag inte direkt fram ocb skriker. Jag snackar m dom när dom har tid haha inge stalkande..vad mer..haha är cool och alla vill känna mig ya knoooow..ne driver :D Sen vad som hände med min andra blogg..har haft skitmånga men du menar den senaste tror jag. Den blev nedstängd av blogg.se eftersom en viss person tyckte att jag var för utmanande och plus att en tjej som bråkade m mig via bloggen anmälde det till blogg.se haha.


Men anyway, nu har jag precis plattat håret o ligger i hotellsängen..fett skönt. Deckade fint här för en stund sen. Aja jalla ska göra ngt m min tid här haha, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0