Hela kvällen vi gendish

Tisdag. Har inte gjort något speciellt alls, som vanligt haha. Dom här dagarna asso, pallar inte ens snacka om dom. Knas på riktigt, det roliga är att ingen märker hihi.

Okej ska inte försäga mig nu, man vet aldrig vem som läser bloggen. Nej men allvarligt, de här dagarna har varit lite fram & tillbaks. Imorgon har jag en engelska redovisning som jag inte ens har börjat skriva, jag har bupmöte & jag ska till tandläkaren. Kul va?
Eller inte. Nej men ska till bup för att fixa min sömnmedicin, den jag har nu funkar typ inte så har sovit jättedåligt de senaste dagarna..Har liksom somnat vid 4 tiden på morgonen, och om jag ska upp kl 6 på morgonen så funkar det liksom inte.
Förresten! Criminal Minds, brukar ni kolla på det?! Jag har aldrig kollat på det, kanske något enstaka avsnitt men aldrig riktigt följt det, har aldrig tyckt om såna program, blir ju bara rädd för sånt hihi. Men iallafall, nu för några dagar sen så satt jag i Alexandras rum och kollade med henne, och fastnade helt! Det är ju för fan skitbra, älskar den serien nu typ.
Okej, jag kan iofs inte ens kolla på ett enda avsnitt själv utan att bli livrädd, men ändå! Det är skitbraaaaaaaaa. Alla ni måste börja kolla på det, allvarligt. Ska beställa alla säsonger spikat!
Nej, nu tror jag att jag måste börja skriva på min redovisning..eller iallafall försöka börja.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0