Fyfan, kommer aldrig palla.

Hatar att snacka framför folk. Jag vet att jag kan det, jag vet att jag kan snacka, jag vet att jag är skitduktig. Jag kan, bara jag hittar styrkan till att göra det. Som förra året, hade precis börjat i USD, vi hade debatt. Jag snackade sönder mig, jag vet att jag gjorde jävligt bra ifrån mig, fick MVG på den muntliga delen av det arbetet. Folk har sagt flera gånger hur duktig jag var den gången, men ingen vet hur mycket det kostade mig. Jag typ darrade hela tiden, efteråt ville jag spy. Höll på att börja gråta precis innan jag skulle ställa mig upp och börja snacka.

Jag hatar att snacka framför en hel klass. Tycker inte ens om att ha redovisningar framför mina vänner. Vet inte varför, jag gillar bara inte att göra det. Mår illa redan nu, vill inteeeeee..varför måste vi ha så många redovisningar?!
Typiskt att jensen av alla skolor ska ha det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0